Для задоволення освітніх, соціальних потреб, організації корекційно-розвиткової роботи можуть створюватися інклюзивні групи для виховання і навчання дітей з особливими освітніми потребами, у тому числі дітей з інвалідністю, для розвитку та навчання спільно зі своїми однолітками.

До спеціальних груп у ДНЗ № 237 з тяжкими мовленнєвими   порушеннями   зараховуються   діти з 3-х років (ринологія, заїкуватість, загальне не розвинення, алалія, афазія, дизартрія); з 4-х років (дислалія). Тривалість перебування дітей з особливостями мовленнєвого розвитку встановлюється висновком ІРЦ залежно від рівня та ступеня мовленнєвого порушення: із загальним недорозвитком мовлення та заїкуватістю – від зарахування до початку шкільного навчання. У разі необхідності тривалість перебування може бути продовжено на підставі висновку ІРЦ.

Не підлягають  зарахуванню  до спеціальних груп  діти, які мають виражені порушення слуху, зору, розумово відсталі; з психопатоподібною поведінкою, хворі на епілепсію, шизофренію; з тяжкими порушеннями опорно-рухового апарату,  які  самостійно  не  пересуваються і не обслуговують себе.